כיוונים - מרכז צעירים אשדוד | ט"ו סיון תשפ"ג 04.06.2023 | פתיחת שערים 20:30 | שעת התחלה 20:30
שניות
דקות
שעות
ימים
IN.D.CITY
BUTTERING
TRIO LIVE

בכיוונים - מרכז צעירים אשדוד

מטילדה בר משתלטת על מרכז כיוונים עם פרויקט חדשני בעיר אשדוד! IN.D.CITY
האינדי מגיע לכאן ובענק - אז לפני שאתם קובעים תוכניות, פרויקט קיץ שמרו לכם את יום ראשון ה-ראשון של כל חודש לפחות לחודשי הקיץ הקרובים. מתחילים ביוני 4.6.2023!

אז מה הולך להיות באירוע?

אחרי המון שנים בהן אנחנו חולמים להביא את הסגנון שלנו לעיר אשדוד, החלטנו לעשות שיתוף פעולה ולצאת מהבית שלנו בכיכר הסיטי לשכנינו וחבריו הטובים בכיוונים, במטרה להביא את האינדי לעיר אשדוד!

מה זה אינדי?
בעצם כל המוזיקה האלטרנטיבית שלא יושבת על משבצת כזו או אחרת, בקיצר מוזיקה של יוצרים שעושים מוזיקה בשביל האמנות ולא בשביל המצעדים!אינדי בעצם יכול לכלול המון זאנרים בתוכו, ואנחנו נשתדל להציג לכם כמה שיותר מהם, סמכו עלינו! מכל כיוון שזה יבוא זה פשוט יהיה טוב.

איפה נפגשים?

בחצר האורבנית של מרכז הצעירים כיוונים, בערב בו אנחנו הולכים לפתח איתכם מערכת יחסים חדשה, סטייל חתונה קטולית אבל בנוסח אשדודי בה תזכו להכיר מגוון רחב של אמני אינדי שלא תזכו לשמוע ברדיו!!

מתחילים עם ההרכב הישראלי (תל אביב) Buttering Trio:
שכבר הספיקו להופיע עם המסע הפסיכדלי שלהם במספר מקומות ברחבי הגלובוס דרך אולמות ענק כמו Jazz Café בקמדן, גלובל קופנהגן, מועדוני מחתרת כמו Bi Nuu בברלין או Loftas בליטא ופסטיבלים גדולים - Fusion Festival, פסטיבל גרביץ', פסטיבל תותים ועוד רבים. מה שהתחיל בתור ג'אמים באולפן במרתף מעושן בברלין התפתח למפלצת אהבה בעלת שלושה ראשים שלקחו את ההופעות שלהם לסיבוב הופעות ברחבי העולם.


Rejoicer, Beno ו-KerenDun הן שלוש נשמות עדינות מתל אביב שמנסות להביא את הפאנק למדבר. באמצעות ביטים כבדים, בייס ליינים שמנים ומילים מתוקות אך נוקבות, הם מביאים את השלווה לאזור הים התיכון הבוער.


פתיחת דלתות בשעה 20:30

הכניסה הינה בעלות סמלית של 30₪ הכולל הטבה לבירה ראשונה עלינו באפטר מייד אחרי ההופעה אצלנו במטילדה בר - ממש מול החצר של מרכז כיוונים (החל מהשעה 23:00)

צור קשר

שלחו