ריקה רזאל
13.8
גולה - מתחם תרבות ופנאי, שמואל הנגיד, פתח תקווה, | י"ב אב תשע"ט 13.08.2019 | פתיחת שערים 20:30 | שעת התחלה 21:30
שניות
דקות
שעות
ימים
ריקה רזאל-יום אחד
⊱ ────────────────── ⊰

במופע להקה המשלב שירים שמחים ונוגעים, מקפיצים ומרגשים מתוך אלבום הבכורה שלה "יום אחד", ריקה שרה על חייה – חיינו, כי בסופו של דבר כולנו עוברות את אותם הדברים.

שם משפחתה של ריקה בוודאי מוכר לכן בגלל אחיה יונתן ואהרן, שכבשו את המדינה במוזיקה יפהפייה ונוגעת. כשהיו ילדים ולמדו באקדמיה למוזיקה בירושלים היתה לאחים להקה בשם "להקת רזאל", להקה שאף הוציאה אלבום ("למה לא היום") והופיעה ברחבי הארץ ובטלוויזיה (בתכניות סיבה למסיבה, תוסס ועוד).

כשהתגייסו לצבא התפרקה הלהקה והאחים הלכו כל אחד לדרכו. ריקה התחתנה, ילדה 8 ילדים ועסקה בתחום הנדל"ן. במשך שנים היתה חוטפת ריקה רגעים בהם יכלה לשבת ליד הפסנתר ולכתוב שירים, אותם היתה משמיעה רק לבעלה.

כיום, בגיל 43, מעל 20 שנה אחרי שעזבה את המוזיקה והבמות, ריקה חוזרת בגדול ומוכיחה כי לחלומות אין גיל. לפני מספר חודשים הוציאה ריקה את אלבום הבכורה שלה, "יום אחד", אלבום המושפע משלל סגנונות מוזיקליים, החל מפופ ורוק רך ועד ג'אז ופולק.

המופע של ריקה משלב סיפורים מהחיים ועל תהליך היצירה, ושיריה נוגעים בעולמה כאישה, אם ורעיה. במופע תתארח בתה מיכל בדואט המרגש והאהוב "הכל מאהבה".

המופע מיועד לנשים!

*להתאמות נגישות יש לפנות בסמס או שיחת טלפון למס- 058-6909665

תמונה: מירי שמעונוביץ'
-------------------------------

מוקדמת:55 ש"ח
יום האירוע: 65ש"ח

מה בתכנית?

דברו איתנו!

שלחו