תאטרון הבית גולדה
| י"ג אב תשפ"ה
07.08.2025 | שעת התחלה 20:30
"אני פה בגלל אשתי" -קומדיה ישראלית חדשה בתאטרון הבית גולדה
רח' אריה בראון 3 פ"ת
הצגת הבידור המצליחה ביותר בכל הזמנים שבה לבמות בגרסה חדשה ומעודכנת
מאת: איזו ליבוביץ, עיבוד כתיבה ובימוי: גדי צדקה.
משתתפים: יניב פולישוק, סופי צדקה/מעיין אשכנזי, גיל וסרמן/ אסף פרי, דניאל היב/שרי גבעתי, מורן מלכה, פיני טבגר, יובל אברמוביץ׳.
זהו סיפורם של שלושה זוגות ישראליים טיפוסיים המגיעים לקליניקה של דוקטור "הפי מריג'" – מומחה לטיפול קבוצתי לא כל כך קונבנציונאלי
נשואים? יש בעיות? מרגישים שאין אוויר? רוצים להתגרש?
לפני שאתם עושים איזה צעד לא אחראי – בואו גם אתם ליהנות מהקומדיה המטורפת והמצחיקה עד דמעות, אם אני פה בגלל אשתי אז כנראה שגם אתם...
משך ההצגה: כשעה וארבעים ללא הפסקה
לרוכשים בלינק - המקומות הפנויים בצבע תכלת**
**כרטיסים ניתנים לביטול עד שני ימי עסקים לפני כל מופע. כל ביטול כרוך בעמלת ביטול של 5% מערך העסקה**
המגיעים לאחר תחילת המופע ההושבה תהיה על בסיס מקום פנוי