בנייני האומה, ירושלים | כ"ה תמוז תשע"ז 19.07.2017 | 09:15
שניות
דקות
שעות
ימים
כיום, כשגם פעוטות כבר יודעים לשחק בטאבלט וההורים שלהם לא יעזו לצאת מהבית בלי סמארטפון מוטען היטב, ניתן לומר בביטחון מלא שאנחנו חיים בעידן חדש- עידן של מסכים שמקיפים אותנו, רשתות חברתיות שמכתיבות אג'נדות פוליטיות ואפליקציות שידעו לספק את משאלת ליבנו- עוד בכלל לפני שהבנו מה אנחנו רוצים בעצמנו. בין אם אנחנו מודעים לכך או לא, כולנו חווים הצפה של מסרים פרסומיים מכל עבר והאתגר להגיע אל ליבו של התורם הפוטנציאלי רק הולך ומתעצם. מאידך, הזירה החברתית הפורחת ברשת פותחת בעבורנו עולם חדש של אפשרויות ומערך הכלים לאופטימיזציית קמפיינים רק גדל מיום ליום. על מנת להגיע אל ההמונים, עלינו בעצם להגיע אל כל יחיד ויחיד, להתאים את עצמנו לסביבה פרסומית שמשתנה מרגע לרגע ולאמץ סוג חדש של חשיבה- "ניו-מרקטינג".
=
-
אנחנו כבר מציעים לכם את הפלטפורמה המתקדמת בישראל לגיוס תרומות ומימון המונים, אך על מנת שהגיוס יהיה אפקטיבי באמת עליו להיות משולב בפעילות שיווקית חכמה ומדויקת.
אנחנו שמחים ונרגשים להזמין אתכם לכנס ייעודי לעמותות בנושא ניו-מרקטינג, שיארח את מיטב הדוברים ויתן לכם כלים מקצועיים אמיתיים מעולם היח"צ, שיווק במנועי חיפוש, ניו-מדיה, קריאייטיב ומימון המונים.
=
-
מס' המקומות מוגבל!
אנחנו ממליצים לכם להזדרז להבטיח את מקומכם.
סיון רהב מאיר
רמי רושקביץ
מני בן עדי
אורי בן שלמה
אלון קורם
שמרית הדברג

מה בתוכנית