מוזיאון נחום גוטמן לאמנות
בלב נווה צדק, ברחוב רוקח, שוכן מוזיאון נחום גוטמן לאמנות.

המוזיאון הוקם בשנת 1998 בבית היסטורי שנבנה על ידי משפחת שולמן בשנת 1887 כאחד מתוך 48 הבתים הראשונים, שהיוו את הגרעין של השכונה החדשה, נווה צדק. בין השנים 1907- 1914 פעלה בבית מערכת העיתון “הפועל הצעיר” העורך יוסף אהרונוביץ והסופרים, יוסף חיים ברנר ודבורה בארון, התגוררו במקום, והבית הפך להיות מוקד ספרותי ובית מפגש לקבוצות הסופרים העבריים שהתוו את ראשית התרבות העברית החדשה ונקרא בפי כל “בית הסופרים”.

לאחר מאבק עיקש להצלתו עבר הבית עבודות שימור בשנות ה-90, ובעיריית תל אביב הוחלט לייחד את הבית ליצירתו של האמן נחום גוטמן, בו יוצג עזבונו העשיר של האמן.


💙מה באתר: תערוכות אמנות מתחלפות מאוסף המוזיאון הכולל עבודות ציור, איור ופיסול שיצר נחום גוטמן, וכן תערוכות נושא ותערוכות יחיד של אמנים ישראלים עכשוויים.

בנוסף, פועלת באתר חנות המוזיאון ובה ליטוגרפיות, הדפסים, פוסטרים וגלויות פרי יצירתו של נחום גוטמן, ספרים שכתב ואייר. כמו כן מציעה החנות מבחר איכותי של מתנות, מזכרות ומוצרים מעוצבים ברוח יצירתו של נחום גוטמן.


😎
לקהל הרחב: סיורים מודרכים במוזיאון; סיורים מודרכים בסביבה; שיח גלריה ואירועי תרבות הכוללים הרצאות, הצגות, הקרנות סרטים וסדנאות.

😚לילדים: סיורים מודרכים במוזיאון, סדנאות אמנות, מפגשי שעת סיפור, ימי הולדת; הדרכה חווייתית ודינמית הכוללת דיון, התבוננות, פעילות יצירתית, חידות ומשחקים😉


במידה ולא נותרו כרטיסים פנויים הנכם מוזמנים ליצור קשר אימייל: nahum.gutman@gmail.com
טלפון: 03-5103346





צור קשר

שלחו