רכישת חוברות סיפורי הגבורה

מחפשים מתנה ערכית ומשמעותית ברוח התקופה?
מצאתם!

בחצי שנת הלחימה שחלפה עלינו זכינו להוציא לאור שתי חוברות מלאות בסיפורי גבורה, מורשת ורוח.
החוברות יכולות להתאים גם כשי לחברות, ארגונים, ועדי עובדים ובתי ספר.


ארץ הגבורה
סיפורם של יישובי הנגב המערבי ומלחמת חרבות ברזל
בעריכת ד"ר יוסי לונדין
החוברת חושפת את סיפורי הגבורה המתמשכת של עשרות יישובי הנגב המערבי מיום שקמו ועד שמחת תורה תשפ"ד – סיפורי ההקמה, הקשיים לאורך הדרך וגבורת הלוחמים שפעלו בהם מא
ז ועד היום.


רוח הגבורה
מתוך מעשי הגבורה הרבים של מלחמת חרבות ברזל
מאת רחלי לביא
החוברת מביאה עשרים מסיפורי הגבורה של שמחת תורה התשפ"ד, יומה הראשון של מלחמת "חרבות ברזל". גיבורי החוברת הם חיילים, שוטרים, תושבי הנגב המערבי, צעירים שבאו לחגוג ואזרחים מרחבי הארץ ששמעו על המאורעות ולא יכלו לעמוד מנגד.



אפשרויות איסוף:

איסוף עצמי מלוד - ממשרדינו ברחוב דני מס 1, בתיאום מראש: 058-6530660


משלוח בדואר - נא לכתוב כתובת מדויקת למשלוח, כולל מיקוד


תוכנית ארץ הגבורה של בשבילוד
לקהילות, קבוצות ובתי ספר:
> > הזמנה מרוכזת של החוברת
>> סיורים בעקבות ארץ הגבורה
>> חידון שלטים אינטראקטיבי
מעניין אתכם?
השאירו פרטים בתחתית הדף
ונחזור אליכם בהקדם.


בשמחת תורה התשפ"ד (7.10.2023) התעוררו תושבי עשרות יישובים בנגב המערבי לבוקר של אזעקות בלתי פוסקות שעד מהרה הפכו לירי של טילים, חדירות מחבלים, אלימות קשה וזוועות בהיקפים שלא נראו כמותם בישראל מיום הקמתה.
הייתה זו מתקפה שאיש מהדרג המדיני והצבאי לא התכונן לקראתה, אך לתושבי הנגב המערבי הייתה זו רק חולייה נוספת, איומה במיוחד, בשרשרת ארוכה של מתקפות.

יישובי הנגב המערבי סובלים מהתנכלויות של ערביי רצועת עזה מאז הקמתם, ואף על פי כן ממשיכים להיאחז בחבלי ארץ אלו, לזרוע ולקצור, לפתח תעשייה ותיירות, ולהושיט יד לשלום ושכנות טובה כי, כדברי טרומפלדור, "במקום בו תחרוש המחרשה היהודית את התלם האחרון – שם יעבור גבולנו".
באותו בוקר, כיתות הכוננות ואזרחים מיישובי הנגב המערבי ויישובי הארץ כולה היו אלו שהשיבו מלחמה אל מול המחבלים החמושים בנשק אירני, לצד אנשי כוחות הביטחון והחיילים המעטים שנותרו בבסיסים. סיפורם של הגיבורים האלה, וסיפוריהם של יישובי הנגב המערבי מאז קמו – הם עניינן של חוברות אלו.

צור קשר

שלחו